Komunikacijski alati za efikasnu naplatu potraživanja
Uspješna naplata potraživanja zahtijeva strateški pristup i korištenje naprednih komunikacijskih tehnologija. SMAK Solutions koristi Inbound, Outbound i Omnichannel metode kako bi osigurao pravovremenu i efikasnu naplatu, smanjujući kašnjenja u plaćanju i optimizirajući proces upravljanja dugovanjima.
Omogućavamo prijem poziva i zahtjeva dužnika putem telefona, e-maila i digitalnih platformi. Naš inbound tim pruža podršku u vezi s rokovima plaćanja, mogućnostima reprogramiranja dugova, elektronskim uslugama naplate i evidencijom uplata.
Kontaktiramo dužnike putem telefona, SMS-a, e-maila i direktnih dopisa kako bismo osigurali pravovremenu naplatu. Outbound aktivnosti uključuju slanje podsjetnika o dospjelim obavezama, dogovaranje novih modela otplate i prepoznavanje rizičnih klijenata za dalje postupanje.
Omogućavamo kontinuitet komunikacije kroz više kanala, uključujući telefon, e-mail, SMS, Viber, WhatsApp i IVR sisteme. Centralizovan pristup osigurava bolju preglednost, brži odziv na upite i efikasniji proces naplate, prilagođen profilu svakog dužnika.
Posjetite stranicu Omnichannel usluga



