Outsourcing za bankarstvo i finansije

U službi vašeg uspjeha

Vaša veza s klijentima u svijetu finansija

Bankarski i finansijski sektor zahtijevaju vrhunski nivo profesionalnosti, povjerenja i prilagodljivosti u svakom aspektu komunikacije s klijentima. SMAK Solutions je vaš pouzdan partner za pružanje telemarketing, inbound i outbound usluga koje odgovaraju na specifične potrebe ove industrije.

Naši stručni timovi osiguravaju da svaki kontakt s klijentima bude prilika za izgradnju dugoročnog povjerenja i lojalnosti. Bilo da se radi o promociji finansijskih proizvoda, podršci klijentima u rješavanju problema ili upravljanju naplatama, SMAK Solutions koristi napredne tehnologije i personalizirane strategije kako bi unaprijedio korisničko iskustvo i povećao efikasnost vašeg poslovanja.

Uz fokus na sigurnost podataka, stručnost i prilagodljivost, naš cilj je da podržimo vaš rast, povećamo zadovoljstvo klijenata i ojačamo vaš položaj na tržištu. Prepustite nama komunikaciju s vašim klijentima, dok se vi fokusirate na širenje vaših usluga i inovacija.

Telemarketing u bankarskom i finansijskom sektoru

Telemarketing je ključno sredstvo za povezivanje sa postojećim i potencijalnim klijentima na personalizovan način. SMAK Solutions može pružiti usluge koje uključuju:

Promocija finansijskih proizvoda i usluga

  • Krediti i lizing: Informisanje klijenata o povoljnim kreditnim linijama, refinansiranju, auto-lizingu i drugim finansijskim opcijama.
  • Štedni i investicioni proizvodi: Edukacija klijenata o benefitima štednje, investicionim fondovima i drugim mogućnostima.
  • Osiguranje: Promocija životnog i neživotnog osiguranja, dodatnih garancija ili proširenih usluga.

Generisanje potencijalnih klijenata (lead generation)

  • Prikupljanje informacija o potencijalnim klijentima kroz ciljane kampanje.
  • Upućivanje kvalifikovanih leadova prodajnim timovima finansijskih institucija za dalju obradu.

Cross-selling i up-selling strategije

  • Nudimo dodatne proizvode postojećim klijentima, kao što su prošireni limiti kreditnih kartica, dodatni računi ili investicioni paketi

Inbound usluge u bankarskom sektoru

Inbound usluge omogućavaju klijentima brz i efikasan način rješavanja pitanja ili problema, čime se povećava njihovo zadovoljstvo i povjerenje.

Korisnička podrška

  • Informacije o stanju računa, kamatnim stopama, procedurama za otvaranje računa, apliciranju za kredite ili reprogramiranju.
  • Podrška za digitalne servise poput online bankarstva i mobilnih aplikacija.

Tehnička podrška

  • Pomoć klijentima pri resetovanju lozinki, otklanjanju grešaka u transakcijama ili pristupu digitalnim uslugama.
  • Rješavanje problema vezanih za blokirane kartice ili sumnjive aktivnosti.

Podrška naplatama

  • Upravljanje pozivima klijenata koji traže opcije za plaćanje dospjelih rata ili prilagođavanje plana otplate.
  • Pružanje informacija o dostupnim opcijama za refinansiranje ili reprogramiranje.

Outbound usluge u bankarskom sektoru

Outbound usluge omogućavaju proaktivni pristup klijentima kroz:

Podsjetnici za plaćanja i obavijesti

  • Obavještavanje klijenata o dospjelim obavezama, obnovama depozita ili isteku polisa osiguranja.
  • Informisanje klijenata o novim uslugama i mogućnostima.

Praćenje zadovoljstva klijenata

  • Provođenje anketa za ocjenu kvaliteta usluge, efikasnosti procesa ili zadovoljstva specifičnim proizvodima.
  • Identifikacija prilika za poboljšanje korisničkog iskustva.

Upravljanje dugovanjima

  • Proaktivni pristup klijentima koji kasne s plaćanjem.
  • Predlaganje rešenja za refinansiranje dugova ili reprogramiranje planova otplate.

Prilagodljive strategije i ključne prednosti SMAK Solutions-a

Prilagodljivost procesima klijenata

  • Fleksibilna integracija: Naša tehnologija se lako prilagođava postojećim sistemima banaka i finansijskih institucija.
  • Personalizovane kampanje: Kreiramo rješenja prema specifičnim ciljevima i zahtjevima svake institucije.

Sigurnost i povjerljivost

  • Poštujemo najviše standarde zaštite podataka klijenata (GDPR, PCI DSS).
  • Naši agenti su obučeni za profesionalno upravljanje osjetljivim informacijama.

Stručni tim

  • Naši agenti imaju iskustvo u radu s finansijskim proizvodima, što osigurava visoku tačnost i stručnost.
  • Kontinuirane obuke omogućavaju im da prate trendove u bankarskom sektoru i odgovaraju na složene upite klijenata.

Izvještavanje i analitika

  • Pružamo detaljne izvještaje o učinku kampanja, statusima naplate i povratnim informacijama klijenata.
  • Analiziramo podatke kako bismo optimizovali strategije i povećali uspješnost usluga.